Aanmelden
E-mail:

Wachtwoord:

Registreer
Wachtwoord vergeten?
Nieuwsbrief
Navigatie

Communicatie

   

Meer en meer wordt communicatie het kernwoord van de taak van de apotheker.
Het afstemmen van de diverse communicatiekanalen kan dan ook een sterke meerwaarde betekenen.
Het staat buiten kijf dat mondeling advies in de apotheek momenteel hét communicatiemiddel bij uitstek is voor een gedegen
farmaceutische zorg. Het rechtstreeks contact met de patiënt/cliënt geeft de mogelijkheid om de persoon te informeren, coachen, begeleiden.
Daarnaast hebben we ook nog heel wat andere communicatiemiddelen ter beschikking :
Digitale communicatie in de apotheek : digiscreen, kleine schermpjes...
Digitale communicatie als verlengstuk van de apotheek : website, e-mails, social media, Persoonlijke Gezondheidspagina's online...
Papieren communicatie in de apotheek : magazines, flyers, advies, medicatieschema...
Communicatie naar andere zorgverstrekker en eigen team
Visuele communicatie in de apotheek : spacemanagement
Het op elkaar afstemmen van de diverse communicatiekanalen zal de boodschap versterken en beter doen beklijven.